FAQ

1.Apakah Hari Mesra Pelanggan ?
Hari Mesra Pelanggan terbuka kepada semua Ahli Era Edar Marketing Sdn Bhd yang mendaftar sebagai ahli.

2.Apa yang saya boleh buat dengan Points?
Anda boleh menebus Points anda pada setiap bulan bermula 1hb sehingga 7hb.

3.Adakah Points saya akan luput?
Ya, points anda akan luput setiap tahun pada hujung tahun.

4.Bagaimana cara untuk lihat jumlah terkumpul Points saya?
Log masuk “Sistem Ahli” dan klik “My Rewards” untuk semak point dan jumlah nilai point yang anda boleh tebus.

5.Bagaimana saya ingin menggunakan/ menebus Points saya?
Klik “My Rewards” dan pilih berapa amaun baucar yang anda ingin tebus. Tempoh untuk tebus adalah pada tempoh 1hb-7hb setiap bulan.

Selepas redeem anda akan menerima kod baucar (semak email) untuk digunakan semasa membuat pembelian.

6.Bolehkah saya beri Points kepada orang lain?
Maaf, point tidak boleh dipindah milik atau ditukar ganti dengan wang tunai.

7.Bagaimana cara untuk saya pilih Points untuk tebus produk?
Points anda akan ditolak terlebih dahulu.

8.Apa akan jadi jika saya belanja melebihi nilai yang ada dalam baki Points saya?
Jika points anda tidak mencukupi, anda perlu menambah jumlah nilai bayaran semasa pembayaran.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial