Polisi Penghantaran

Pengeposan, Penghantaran & Pengambilan Dalam Kedai

Apakah perkhidmatan kurier yang disediakan oleh Era Edar Marketing Sdn Bhd?
Ninjavan Malaysia / J&T /Poslaju ⇒ Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak

Berapa lama masa yang diperlukan untuk proses penghantaran?
Semenanjung Malaysia akan mengambil masa 3 – 5 hari bekerja(bergantung kepada kurier).
Sabah & Sarawak akan mengambil masa 5 – 10 hari bekerja.
(Nota: Penghantaran mungkin tertunda kerana beberapa faktor seperti cuaca buruk atau susunan daripada pembekal kurier itu sendiri)

Bagaimana jika, bungkusan itu KEMBALI KEPADA PENGHANTAR (RTS) ?
Anda mesti memastikan, semua maklumat yang diberikan pada pesanan anda adalah betul dan anda akan bersedia untuk menerima penghantaran di alamat penghantaran pada tarikh penghantaran seperti yang dipersetujui antara kami. Jika anda tidak tersedia, item akan dikembalikan kepada pengirim (RTS) dan jika penghantaran semula diperlukan, penghantaran kedua akan dikenakan bayaran.

Adakah pengambilan sendiri tersedia di semua cawangan Era Edar Marketing Sdn Bhd?
Perkhidmatan datang – ambil- sendiri kini tersedia di Era Edar Marketing Sdn Bhd , Jitra, Pusat Khidmat Era Edar Marketing Kuala Lumpur, Pusat Khidmat Johor Bahru, Pusat Khidmat Changkat Jering,dan Pusat Khidmat Darul Aman Manufacturing (Napoh)

Berapa lama ia akan bersedia untuk diambil?
Item yang dipesan akan sedia untuk diambil sendiri selepas SATU hari bekerja. Anda akan menerima pemberitahuan yang menyatakan bahawa pesanan anda sedia untuk diambil.

Apa yang perlu disediakan semasa memilih pesanan saya?
Ia adalah wajib untuk mengemukakan e-mel pengesahan pesanan anda di kaunter. Anda atau wakil anda juga dikehendaki menunjukkan bukti bayaran/ pesanan anda.

Berapa lama saya perlu mengambil pesanan saya?
Anda dikehendaki mengambil barang pesanan anda dalam masa 7 hari selepas menerima e-mel pengesahan pesanan.

Bagaimana pula jika saya secara peribadi tidak bersedia untuk mengambil sendiri?
Anda boleh menghantar wakil yang diberi kuasa untuk mengambil bagi pihak anda. Sila ambil perhatian bahawa wakil dikehendaki memberikan e-mel pengesahan pesanan anda. Sebarang penghantaran yang diatur sendiri untuk pengambilan sendiri adalah tanggungjawab anda sepenuhnya.

Item didapati rosak/rosak semasa pengambilan sendiri
Anda hendaklah memeriksa item pesanan anda serta-merta selepas pengambilan/terima untuk sebarang kekurangan, produk yang rosak/rosak, dan item/produk fizikal yang salah seperti warna dan saiz.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan pesanan anda, sila hubungi kami di:

E-mel: eem2u.official@gmail.com/ eraedar@eraedar.com.my
Whatsapp: 0195408045

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial